Kivezetik a magyar mobilpiacról a Telenor márkanevet
A Telenor név helyére lépő új márkanév egyelőre hétpecsétes titok, az azonban a HWSW szerint szinte biztosra vehető, hogy a korábban használt Pannon névhez nem térnek vissza.
Nem licenceli tovább a PPF Csoport a norvég ex-tulajdonostól a Telenor brandet, így biztossá vált, hogy a mobilszolgáltató jövő tavasszal új márkanevet és arculatot vesz fel - írja a HWSW nem hivatalos, de belső forrására hivatkozva.
Az új márkanevet egységesen vezetik be a cégcsoport magyar, szerb és bolgár érdekeltségeinél, míg a cseh és a szlovák piacon 2036-ig biztosan használatban marad az O2 márkanév.
A Telenor Magyarországot 2018 júliusban vásárolta meg a norvég távközlési multitól az idén márciusban elhunyt cseh milliárdos, Petr Kellner befektetői csoportja, mely egyszerre tett ajánlatot négy régiós távközlési érdekeltségre, melyek közül a legkisebbet, a Telenor Montenegrót - ahogy arról a Media1 beszámolt - októberben eladta a Jászai Gellért nevével fémjelzett, kormányközeliként számon tartott magyar 4iG Nyrt.-nek.
Az új nevet egyelőre csak a legbelső cégvezetés ismeri
A HWSW felidézte, hogy a Telenor brandet az új tulajdonos eredetileg csak 2021 márciusáig használhatta volna, ám újabb egy évvel meghosszabbították a névhasználati licencmegállapodás hatályát. A portál úgy értesült, nemrég döntés született arról Prágában, hogy a Telenor márkanevet jövő márciusban végleg kinevezik a régiós piacról.
A HWSW kereste a PPF-et, egyelőre azonban nem kaptak választ.
Információik szerint az új, végleges márkanevet egyelőre csak a legbelső cégvezetés ismeri, az azonban már korábban eldőlt, hogy a korábban használt Pannonhoz nem térnek vissza, ahogyan az O2 márkanevet is elvetették.
A HWSW kereste a PPF-et, egyelőre azonban nem kaptak választ.